sobota, 9 kwietnia 2011

10 kwietnia - Jelenia Góra. PAMIĘTAMY

PROGRAM

Pomnik „Wolność i Niepodległość” ( przy Kościele Garnizonowym)


08.41 –syrena alarmowa

08.42 – Słowo Boże, Modlitwa za zmarłych- prowadzi ks. dr Andrzej Bokiej

08.50 - 08.55 – wiersze patriotyczne

08.55 zapalanie  zniczy



Kościół p.w. św. Erazma i Pankracego

10.30 – 12:00 – Msza św. w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej

12.00 – przejście uczestników liturgii pod pomnik „Wolność i Niepodległość”

Pomnik „Wolność i Niepodległość”

12.15- 12.20 - złożenie kwiatów pod pomnikiem „Wolność i Niepodległość”

12.20 – 12.30 –wiersze patriotyczne

12.30 – 12.35 – „Żeby Polska była Polską” - pieśń

12.35 – 12.45 – zapalanie zniczy

22 komentarze:

  1. Aha. Mam Was w dupie, nie przyjdę.
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha. Podszywanie się pod drugą osobę jest karalne. Proszę Pana Radnego o sprawdzenie IP
    Pozdrawiam
    Prawdziwy AJJ - szlachcic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podałem danych osobowych, a swojego nicku nie zastrzegłeś w urzędzie patentowym, więc możesz mi naskoczyć.
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  4. haha
    wszystko mogę :]
    proszę nie używać mojego podpisu, gdyż jest on mylący. Mam nadzieję że takie zachowanie spotka się z banem od właściciela bloga.
    Do tego powiem że jest Pan żałosny w tym co Pan robi. Akurat na tym blogu, na ten temat użył pan mojego podpisu. Ciekawe
    Prawdziwy AJJ szlachcic

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz się pytam: Czy zastrzegał pan nazwę w Urzędzie Patentowym? Nie, czyli nie ma pan prawa sobie przywłaszczać jakiś literek! I każdy może sobie tego "AJJ" używać. Więc, niech pan nie mówi że jest to pana podpis, bo pana podpis byłby wtedy jakby podpisał by się pan, np. "Jan Kowalski".
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  6. A może pochwali się Pan swoją OGÓLNODOSTĘPNĄ stroną internetową: http://alekjawor.bloog.pl/id,328521331,title,Sposoby-na-dlug-publiczny,index.html?ticaid=6c1a9
    Bo według mnie poglądy jakie pan posiada, są sprzeczne z ideologią partii do której Pan uważa, że należy.
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  7. a może jakie pan ma inicjały się pochwali?
    a czy każdy członek partii zgadza się w 100% ze swoją partią?
    przedstawiłem sposoby na dług publiczny, a nie te które popieram. Proszę zacytować zdanie w którym pisze że je popieram? Co?
    a co do tego bloga jest ogólnodostępna ale nieaktualna :] Pozwolę sobie na małą reklamę w celu potwierdzenia tego: www.alekjawor.blogspot.com
    A co do rzeczy nieaktualnych to tak jakby teraz stosował się Pan do Księg Henrykowskich, uznawanych za pierwszą polską konstytucję, zamiast dzisiejszej konstytucji z bodajże 2 kwietnia 1997 (jak się pomyliłem proszę mnie poprawić).
    Prawdziwy AJJ Szlachcic

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję niepoważnego, celowego podszywania się pod Pana AJJ, pod poważną notką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co w tej notce poważnego? Ja ty widzę tylko program czczenia śp. Lech Kaczyńskiego organizowanego przez jeleniogórskie PiS. I jeszcze raz mówię, że pod nikogo się nie podszywam, mam takie samo prawo do stosowania literek na końcu komentarza, tak jak Pan szlachcic, więc uważam to również za mój podpis.
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Owszem, ma Pan może i prawo,m ale zasady moralne mówią o czym innym. Dopóki Pan tego nie zrozumie to współczuję.
    Czczony był nie tylko ś.p. Pan Prezydent, ale wszystkie ofiary katastrofy. O wszystkich było wspomniane i nie tylko wychwalanie jednego człowieka. Nie był Pan to nie wiem, a powinno się mówić tylko to co się wie więc niech pan z łaski swojej nie wypowiada się pan o tym, na czym pan nie był. Tak jakbym ja pisał sprawozdanie z Wojny Napoleońskiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwy AJJ szlachcic, bo się nie podpisałem za co przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym zakończyć tutaj tą dyskusję, ponieważ zaczął ją pan szlachcic całkiem bezsensownie i do tej pory ona sensu nie nabrała. Jak chce się Pan kłócić to pogadamy w szkole. Pozdrawiam
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  13. i do tego niepełnoletni będzie mi rozkazywał. Pan ją w żałosny sposób rozpoczął. Żądam przeprosin.
    AJJ szlachcic

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcieć to ty se gnoju możesz, "niepełnoletni" - odezwał się kretyn, który uważa, że ma 16 lat, a w grudniu skończył 15 ... hahaha. I przepraszam, kto tu pierwszy zaczął się rzucać, że mam prawo do podpisywania się lirkami. Przykro spojrzeć prawdzie w oczy? No tak w końcu w tej partii to normalne. "Prawo i sprawiedliwość" ...
    Idź jeszcze ojca poproś, żeby Cię spałował za to co tu piszesz, bo przecież "No co, przecież I sekretarzem przecież byłeś" (słowa T. Stecia do Pana J. - ojca pana AJJ, z cyklu TVP INFO "Listy Gończe")

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze proszę mnie nie obrażać.
    po drugie to pan pierwszy wywołał skandal podpisując się w sposób no dla pana śmieszny
    po trzecie znów Pan pisze do mnie na "ty"
    po czwarte co ma mój ojciec do naszej rozmowy?
    to była opinia ś.p. T. Stecia, nie poparta żadnymi faktami więc na jakiej pan podstawie potwierdza to? dowodów proszę.
    Po piąte już nie łaskaw się pan podpisać?
    po szóste w mojej opinii dot. pełnoletności była ironia że tutaj pan pisze porozmawiamy w szkole, a więc sugeruje pan że znam pana dane osobowe, których pan podać nie chciał (czyli zaprzecza pan sam sobie).
    Po siódme mam 15 lat skończone i co?
    AJJ - użyty jako profil, a więc podpis mam zaklepany :]
    A więc:
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten blog stara się być poważny, a wy patologię robicie. ojapd.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten blog od początku nie był poważny, a już w samych postach jest patologia, więc ...

    Ty szlachcic, ojciec naprawdę powinien Cię spałować. I co z tego, że zaklepałeś sobie? Powtórzę po raz kolejny: Nie zastrzegłeś tego podpisu w Urzędzie Patentowym!

    I nikt nie karze mi się podpisywać. Wybieram profil anonimowy, więc i pozostaję anonimowy! Człowieku zacznij chociaż odrobinę myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  18. A skoro mówi pan o ojcu i sobie z niego kpi to może zainteresuje tez pana że mój dziadek ma kilka odznaczeń, m.in. Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski, Złotą Odznakę ZNP, Złotym Krzyżem Zasługi i inne?? Co tego już pan nie wie to już pan nie mówi? To już nie ważne informacje dotyczące mojej rodziny? nie ważne bo chwalebne? O moim ojcu też pan nic nie wiem więc proszę się na ten temat nie odzywać, bo to niekulturalne. I niech pana moja rodzina nie interesuje bo nie jestem osobą publiczną i na razie nikogo nie powinno to interesować.
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  19. Aha.
    Raczej złe informacje, zamazują wyrządzone dobro i pozostają na wieki. Tak już ten świat został urządzony.

    OdpowiedzUsuń
  20. No a czy mój tata wyrządził coś złego? A może mój dziadek? Proszę dowodów. Bo teraz to jest opinia pana a nie fakt!
    Pan wychodzi z założenia że to co z mną związane toi złe, mam kopać dalej w historii mojej rodziny?
    AJJ

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra, koniec tej szopki, przepraszam Pana Szlachcica, tak ma racje, ma wspaniałych przodków i przepraszam Pana Radnego, że nazwałem jego posty patologicznymi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń